divendres, 18 de desembre de 2009

Benvinguts al bloc de l'animació 3D en llibertat!

Hola a tothom i benvinguts al meu bloc on s'exposaran temes relacionats sobretot amb tot allò que té a veure amb el món dels gràfics en 3D per ordinador i amb el programari lliure, i per tant sempre que es pugui s'intentaran enllaçar aquests dos temes en les diferents entrades. Per tant, la idea d'aquest bloc és la de donar una perspectiva no gaire usual al món de l'animació, la perspectiva dels gràfics 3D des de l'altra banda del món de la informàtica, des de la banda del programari lliure.

Però, d'on surt la idea de crear aquest bloc? Simplement és un bloc sorgit a partir del meu treball de recerca (que de fet he exposat avui), anomenat "Animació 3D amb programari lliure". En ell he explicat les bases de l'animació d'una manera genèrica relacionant-les amb el programa d'edició 3D "Blender". El meu objectiu a l'hora de crear aquest bloc és el de, en poc temps, penjar el meu treball per tal que la gent hi tingui accés lliure i penjar-hi també projectes que jo vagi duent a terme. Així mateix es parlarà de temes d'actualitat relacionats amb la temàtica del bloc i s'hi penjaran tutorials i escrits teòrics sobre el món dels gràfics en 3D per ordinador.

Així dons aquí conclou la meva primera petita aportació al bloc i espero que en un futur allò del que es parlarà aquí serveixi per a algú potser.
Que vagi bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Creative Commons License
obra de Miki Pérez està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Compartir Igual 3.0 Espanya de Creative Commons